BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, October 18, 2009

MaSaLaH YaNg Di HaDaPi TiMe WaT BloG NiE....

Memang banyak masalah yang aku hadapi masa first wat blog nie... Ye la... sblom nie,mn aku main blog2 ni... friendster n facebook pndai la... hahahah.. nasib Puan Azlin bagi Asigment nie... Lau x.. Smpai bila2 aku xtau nak wat blog nie... Kat bawah aku senaraikan masalah aku hadapi masa wat blog....

1.Kat dungun nie,selalu ujan..Biasanya lau ujan,msti di sertai dengan kilat la..
Guruh la..Macam2 la..So automatik,kena stop dlu..Tutup modem..Pasal pa..Nah sekali modem kena PETIR..hahahahah
2.Masa xde..Busy ngan asigmnt je memanjang...Projek lagi...Tue xtmsk masaalah peribadi lagi...
3.Xreti la wat blog nie...Ye la first time buat...Pening aku di buatnya....
4.No idea..Dah lama dah aku tinggal subjek karangan nie...huhuhuhuhuh

0 comments: